Best of MYX-news: close

Let's go to the Competition HUNINNO: 2014.X.15-17. Innovative stress-management and Virtual-Robot Farmer in Budapest
Special prize for the NGSTRESS-project in the finale!!!

Let's go to the Finale: Innovact Award 2014 (April 01-02, Reims)
Our prototype = Virtual Robot Farmer
based on similarity analyses

Special prizes from INNOREG-KMRIÜ (2013) for innovative Students
(Innovation Agency for Central-Hungary)
Dead heat for two tasks: quality management of studies and
new moduls for production plannig softwares
based on similarity analyses

National Innovation Prize of ITBN 2012 for SeaLog
a software for suspicion generating
based on similarity analyses

MY-X FREE, the online analytical tool
supported by INNOCSEKK programm in Hungary (2006-2009)
based on similarity analyses

KÉ2014
'Ember-kísérletek': close2

Stressz-teszt
avagy a prevenció robotizálása

Intuíció-teszt:
Hová tart vajon egy-egy idősor?
avagy céginformációs rendszeradatok nagyító alatt

Intuíció-teszt:
Milyen csoportok bújnak meg 2D-s pixel-halmazokban?
avagy mi az ideális klaszterszám?

Intuíció-teszt:
Melyik honlap az ideális?
avagy komplex értékelési feladat éles szeműeknek

Személyiség-teszt:
Lie2me!
avagy egy kérdőív sok mindent elárulhat...

Utolsó módosítás: 2015.07.19 * 14:08 - MIAÚ-RSS

Az IKT jövője az iskolákban

Vezércikk: 2017. Március (MIAU No. 223.)
(Előző cikk: MIAU No. 222.)

Kulcsszavak: hasonlóságelemzés, Solver, általános probléma megoldás (GPS), objektivitás, csinálva tanulás

Kivonat: A jövő iskolái vélhetően egyre több és több IKT-t alkalmaznak majd, így az erre való érdemi felkészülés újabb hullámát akár itt és most is meg lehetne végre kezdeni. A manapság is (jó részt fekete dobozként) használt eszközök sokkal több munkát (különösen számítást) képesek elvégezni számunkra, mint gondolnánk. Elsődlegesen tehát arra kell bátorítani a tanulókat, hogy akarják is használni ezt az erőteret. Vélhetően optimista vagyok - amikor ezt mondom. Hiszek azonban abban, hogy a jövő diákjai úgy fognak iskolába járni, hogy közben egyre jobban kötődnek a valós problémákhoz/kérdésekhez. S eközben az eszközeiket egyre jobb és jobb megoldások/válaszok feltárása használják majd - innovatívan közelítve a problémamegoldás teljes folyamatát akadályozó tényezők minimalizálásához. S ebben az újszerű világban - remélhetőleg - a tanárok és a diákok egyszerre hódolnak az objektivitásnak és a tény-alapú szakpolitizálásnak. Ez az a Valami, amiért mindenkor érdemes tenni! Tovább (DOC) *** Tovább (PDF)


Észrevételeit érdeklődéssel várjuk email-ben!

((Vissza))
miau.gau.hu
myxfree.tool
rss.services